İADE & CAYMA HAKKINDA BİLGİLERNDİRME

 


Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir. Siparişinizi iade etmek için üye hesabınız üzerinden online iade değişim talebinizi Hesabım- İade taleplerim alanından bize iletebilirsiniz. Eğer üye olmadan alışveriş yaptıysanız [email protected] adresine mail ile veya 0212 438 20 92 telefon numaramızı arayarak siparişinizi iade/iptal nedeniniz ile bildirmelisiniz.
 
Eğer siparişiniz onaylanmış ancak henüz kargoya verilmemiş ise 0212 438 20 92 nolu telefonumuzdan arayarak veya online olarak internet sitemizden iade değişim talebinizi Hesabım-İade taleplerim alanından bize hemen iletmeniz gerekmektedir.
 
Siparişiniz kargoya verilmiş ancak siz siparişinizi henüz teslim almadan önce iade etmeye karar verdiyseniz, ürünün size ulaşmasını bekleyip, ürün geldiğinde paketi teslim almadan ve paketi açmadan aynı kargo ile geri göndermeniz gerekmektedir. Sonrasında ise 0212 438 20 92 nolu telefonumuzdan arayarak veya iade değişim talebinizi Hesabım-İade taleplerim alanından bize hemen iletmeniz gerekmektedir.
 
Siparişinizi teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade etmeye karar verirseniz, bu durumda; Ürün İade Etme Prosedürünü; takip etmeniz gerekir. Tüketici Korunması Hakkında
Kanun ve ilgili mevzuata göre,

Cayma Hakkı; ürünü teslim aldığınız günden başlayarak 14 (on dört) gün içerisinde kullanılmalıdır. Ürünün iade edilebilmesi için tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Anlaşmalı kargomuzdan farklı bir kargo ile gönderimlerin ücretleri müşteriye ait olacaktır.
Cayma Hakkı’nızı Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde gösterildiği şekilde kullanabilirsiniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

İade Sırasında Tüketicinin Dikkat Etmesi Gereken Konular;
İade edilecek ürün(lerin) orijinal ambalajında,  eksiksiz olarak, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve mutlaka ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
Faturasız iadeler kesinlikle kabul edilmemektedir.
İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer alan Cayma Hakkı; ve Cayma Hakkı’nın İstisnaları maddelerine uygun olmalıdır.
Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iadesinde, kurumun düzenlemiş olduğu, kargo ücreti belirtmeden ürün birim fiyat + kdv şeklinde kesilmiş fatura ile iade edilmelidir, aksi takdirde
iade işleminiz gerçekleşmeyecektir.
 
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuz da bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak kargoyu almadan geri iade etmelisiniz.
 Alışverişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, taşınma ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.
Tüm sorularınız ve şikayetleriniz için gustolive.com.tr sitemizdeki Hesabım sayfasından mail atabilir veya 0212 438 20 92 mesai saatlerimizde 09.00-17:00 ( Cumartesi, Pazar hariç) müşteri temsilcilerimiz ile görüşebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak için çerezler kullanıyoruz. Çerez kullanımımızla ilgili olarak detaylı bilgi almak istiyorsanız veya çerez kullanım ayarlarınızı kapatmak için gerekli bilgileri görüntülemek istiyorsanız Çerez Kullanımı Aydınlatma Metnimiz buradan görüntüleyebilirsiniz.